17.10.2008

...jolle ei koskaan tapahdu mitään

Vallalla olevasta blogianemiastani saa syyttää lähinnä työelämää, joka tuntuu imevän juuri nyt kaikki mehut.... tylsää, mutta toivottavasti ei ikuista. Ei ole myöskään tullut pitkilleen kirjoitettua mitään Kotkaan liittyvää, josta on ehkä tehtävä se johtopäätös, että olen jo niin paatunut "kotkalainen", että minua ei enää hetkauta mikään. Tai sitten tämäkin johtuu tuosta ensimmäisestä seikasta. Tai sitten kaikki johtuu siitä, että minulle ei yksinkertaisesti tapahdu paljon mitään.

Mutta nyt on taas onneksi viikonloppu käsillä. Tänään olisi tarkoitus mennä katsomaan "Kolahtaako" elokuvatapahtuman puitteissa elokuvaa "There will be blood". Tosin toivon hartaasti, että siinä ei kuitenkaan kovin paljon ole sitä verta, kun olen vähän yliherkkä semmoiselle. Jotakin kertonee se, että olen nähnyt painajaisunia jopa Batman-elokuvan jälkeen. Oli niin pelottava ja väkivaltainen.

Lisäksi käsillä on Egotripin uusi levy ja sitä kuunnellessahan ei voi olla huonolla tuulella. Tässä viikonlopun kunniaksi kappaleesta "valssi":

on kaunis lauantai-ilta
hän tanssii ja musiikki soi
on arki kaukaista unta
otan irti minkä voin

hetkeksi herää tunne
tapahtua voi mitä vaan
mutta harvemmin kuitenkaan
planeetat suistuvat radoiltaan

minä tunnen tämän paikan
tiedän tarkalleen
mitä tapahtuu seuraavaksi ja sen jälkeen

herään, on aamu
kaikki on ennallaan
ja viikko se vierähtää hitaasti

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei - minäkin olen kytännyt "There will be blood" leffaa, muttei ole koskaan ollut oikea hetki lähteä katsomaan sitä. Mitä tykkäsit?
B

Cotca kirjoitti...

Hmm... oli vähän kaksijakoinen kokemus. Toisaalta siinä oli paljon hienoja juttuja, esim. henkilöhahmot, visuaalisuus ja musiikki, mutta toisaalta oli mielestäni liian pitkä (kaksi ja puoli tuntia) ja loppupuoli oli jo jokseenkin piinallista, kun elokuva muuttui koko ajan ahdistavammaksi ja samaan aikaan olin jo kuitenkin tosi tylsistynyt. Että en nyt ihan varauksetta kehu :)

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä tietää - ja olla varautunut. Ehkä vuokraan DVD:n, niin voi välillä käydä jääkaapissa kun ahdistaa liikaa:)

Anonyymi kirjoitti...

Josko kävisit tivolissa tai sirkuksessa, niin tulisi elämään aiheita. Jaan ilmaislippuja, näillä nurkilla on paljon esityksiä tarjolla.

Kaunis laulunpätkä.

t lean-b ja o ja tk